Kryssning idag..

Kommer hem vid halv 11.. hittar på nå å sen blire krogen :)

Igår körde jag Jamira, Natalia åkte med. Gina körde Limpan å sen åkte vi vidare till Hille och fikade å sen till Pärla. Pärla, Jazz och Pippi fick busa lite på ridbanan :p sen köpte jag och Natalia kebab och åkte hit och kollade på vänner och åt alldeles för mycket ;p hon tog 12 bussen hem..

Vaknade vid halv 9 å har nu duschat och ska ta och sminka mig, hitta vad jag ska ha för kläder och skit.. 12 går bussen vid tågstationen.. asså om 2 timmar så jag har ganska bråttom! måste gå till bussen här om drygt en timme :p

Kommentarer
Postat av: Emma

känns ordet U P P D A T E R A bekant?!

2009-09-02 @ 07:49:48
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0