Slick, like old times :)

Idag åkte jag med pappa ann och alex till valbo. gick in på media markt och såg hur många som helst jag kände, men ingen såg mig :p Natalia och jag hade bestämt att vi skulle ut så jag hoppade av vid hennes jobb och satt och väntade i nästan en timme. Sen åkte vi till Malin.. sjöng singstar och så :p sen gick vi på krogen :) va ett tag sen jag va på slick nu faktiskt :p hade kul.

cp vad har du fått att jag är tänd på n ifrån? du om nån vet vem jag har känslor för!! Åå vad jag är bra! Sen gick jag hem.. eller aa jag pratade med Emma en bit och sen när jag lagt på stannade någon och erbjöd mig skjuts hem.. vet inte vad han hette, men han börja taffsa och massa.. jag sa att jag hade pojkvän och inte kunde göra nå mot honom och massa.. det va det som räddade mig!! han visade tillochmed sin kuk!!!!! Tuuuur att jag kom hem!

 När jag vaknar imorgon kommer det kännas mycket värre än nu för nu är jag full :p

nu ska jag ut och röka och sen soooova.. kanske börja på nån film :)

Kommentarer
Postat av: emma

är du så dum att du åker med nån du inte känner mitt i natten?! klart de bara är pervon.

2009-08-28 @ 14:11:02
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: sanna

måste du bli våldtagen och kanske mördad innan du fattar att man inte ska åka med personer sådär mitt i natten. speciellt inte själv!



säger som emma, alla vet väl att det bara är äcklon!

2009-08-28 @ 14:43:44
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag va full och tänkte inte så långt.. ska dock inte göra om det igen!

2009-08-28 @ 16:23:54
Postat av: sanna

vänta nu... vart har jag hört det där förut?

2009-08-28 @ 20:24:58
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0