Det är väl detta jag förtjänar, eller?!

Helt confused! :S

Jag är så trött på allt.. vill bara lägga mig och dö.. inte nog med att jag är sjuk och har AS ont i halsen och har nån jävla infektion vid dom bakersta tänderna på ena sidan så jag håller på och döööör så är jag så ååååååååå!!

Va på bio i söndags med dom bästa, att skratta på det viset, att kunna vara sig själv, att ha så jävla kul.. Fanny, Linda och sist men inte minst Sofie!! Jag älskar dom och jag vet att dom älskar mig för den jag är.. nu, då och föralltid! Dom är några av dom som alltid kommer finnas där för en..

Går inte att förklara, men med Sofie vid min sida klarar jag ALLT!

Igentligen behöver jag inte dom som sviker.. så varför bryr jag mig? Jag har alla vänner jag behöver redan.. igentligen!

Tro inte att jag kommer att finnas där för dig efter detta!!


Imorgon åker jag med Wirran till Gröna lund.. ska försöka att inte tänka på allt och ha skit kul!! Tåget går kl 9 så nu ska jag gå och lägga mig och kolla på nån film..

Just ja.. igår åkte jag, Kim S, Stoffe och Martina till stugan och åkte båt.. eller jag åkte ring jag ;D så jävla kul.. Kim höll på att skratta ihjäl sig hon ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0