Daaaah!

Men va äre här? jag kan inte sova.. palla ligga och tänka på massa bara.. idag lika som igår har jag bara suttit inne och haft skit tråkigt, men så äre väl när man är sjuk:/

Imorgon ska jag kanske upp tidigt och leka med syster eller så sover jag en stund till :p vid 3 ska jag möta Imli på stan så ska vi till systemet för på kvällen blire party ;D ovanligt:p blir nog förfest hos Thomas.. kan bli kul :) sen blire slick ;D

Tjalalalala vad ska man hitta på om man inte kan sova?? förutom att betala räkningar som jag precis har gjort :p

Aja får väl se vad som får mej att somna..


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du betala räkningar ? :O

2009-02-12 @ 02:56:13
Postat av: Elin

ööööh?

2009-02-12 @ 09:01:28
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0