fortsatt..

Annars i veckan har jag och sanna åkt pulka bakom nitro. Haha va kul vi hade mot slutet asså ;D måste göras om innan snön försvinner :D Sen har jag väl inte gjort så mkt.. blev bjuden på mat hos Malin härromdagen :) Och idag är idag då :p och vad ska man gö? har såå mycket att hinna med och ändå sitter jag här..

Nu ska jag börja ta tag i saker! Idag ska jag köpa strumpbyxor, boka klipptid(eller ska jag?), sola, fixa min och Emmas ponnyer, köpa sprit, och det va nå mer :p Och blire utgång ikväll? återstå att se om jag hinner med allt! och kommer ihåg?

Igår bestämmde jag och Kim att vi ska flytta ihop.. ska hitta en 3:a :) och jag ska hitta nå jobb, men det är fan omöjligt :/

Aja, måste dra nu.. hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0