Fredagen!

Vaknade vid 10 av att Sofie ringde :p sen lärade jag gå för jag skulle börja jobba nån gång innan 12 men viste inte vilken tid(det va lunchtrav) träffade farfar på stan :) sen hämtade pappa upp mig och vi åkte och jobbade.. började halv 12.. mysig man kände sig så där med dagen efter kläder, smink osv ;p Va trevligt iaf.. satt brevid Sara Wahlman :) sen va det lite kul för en kom och spelade hos mig i varje lopp och vann i alla utom det sista då jag fick 200 att spela en tvilling på 2 hästar och om vi vann skulle jag och han dela ;) men det blev så stressigt så monica fick välja ut dom, men det blev inge :p

Sen åkte jag hem och hämtade kläder och så.. sen åkte jag och Sofie och tog in klubbens pållar och sen hem till henne.. jag duschade och gjorde mig klar inför kvällen.. Sofie fixade håret :) Sen käkade vi tacos.. Jag, Sofie, Carro, Andreas, Henkeman och Thomas :) va riktigt trevligt :) sen vare bara att börja dricka.. först fixade Sofie en drink till mig, sen Andreas och sen Carro.. Carros bestod typ bara av sprit ;p haha! Sen åkte jag till Sarah och Sanna och sen gick vi till slick :) Orkar inte skriva om det, men hade rätt kul iaf.. Skulle på efterfest hos en kompis till Victor, men innan bestämmde jag och Sara oss för att gå till max. Fick en dryg göteborgare efter oss oxå, men fick bort han efter ett bra tag. På max satt ju självklart Henke osså Tor. Dom kom och satte sig med oss efter ett tag :p

Sen kom det en tjej till henke så jag och Sara bjöd med Tor på efterfesten :p Å fyfan vad kallt det va ute.. jag hade Sannas xs klänning ;p Så Sara och jag bestämmde att om det fanns badkar skulle vi bada det första vi gjorde ;D och ja, det fanns! haha! Dom va 3 killar där.. fyfan vad kul vi hade och det va så jäkla skönt. Det va vatten och skumm i hela badrummet ;D tror vi tog slut på en hel flaska badgrejs, haha! Tor satt brevid hela tiden han och dom andra kom och gick ;D tillslut hoppade Tor oxå i.. sen gick vi upp och han satt kvar i evigheter ;p
Tor i badet ;D

Jag filmade med mobilen i nästan 20 min oxå.. såå kul ;D Vid halv 5 låg victor och dom och typ sov och sara började bli trött så hon typ somnade och det fanns ingen mer plats att sova på så jag och Tor la en handduk att sova på i "garderoben" och kudde hade vi oxå.. det va typ skit trångt ;p haha! Sov inte mycket heller.. Helt klart en skitkul kväll/natt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0