Lördagen o söndagen!

"Gick upp" vid 11.. lite pinsamt att vakna och gå när victor och dom va vakna.. tur att jag inte va själv iaf ;p Tog bussen till Hille och va där en stund.. sen åkte jag till Sanna och vi gjorde oss klara. Sen hämtade Kim oss och vi åkte till Ulf och åt :) därifrån tog vi bussen till Malin för jag lära hämta min sprit och sen gick vi till Gusten, som hade party.. va kul. Sen gick vi till hangloose va helt okej för att vara hangloose ;) När vi skulle gå blev det bråk utanför.. så vi lära stå och frysa ett tag innan vi kunde bege oss till max. På väg till Max står "Mogges gäng" utan mogge, och bara för att jag dryga massa med Mogge förr och dom tror att jag vill nått med honom så mobbar dom mig, man hörde på långa vägar Simon(?) "Det är ju Elin, det är Mogges Elin" sen högt "Hej Mogges Elin" Haha jag dööör!

Därifrån gick jag, kim, Sanna och Gusten till deras kompis ilia lr vad han heter.. jag, som inte sovit något dagen innan, somnade nästan på en gång jag satte mig i soffan.. va såååååå jäkla trött! Kim väckte mig kvart i 8 så tog vi 20 över 8 bussen hem.. gick och la mig igen :p Emma ringde och väckte mig 1 och ville tolka så jag tog 5 bussen dit så åkte jag och Sanna bakom Nitro när Emma körde ;D skit kul.. sen blev det max och sent så jag sov i Hille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0