Sjuuuuuk :'(

I söndags tog jag och syster det lite lugnt med film och så.. senare åkte jag till Sofie en stund. Träffade Carro på bussen dit, då hon oxå va på väg dit :) Haha, sist jag träffade henne va utanför slick för ett par veckor sedan och hon berätta lite pinsama saker jag sa då :p hallå.. jag va inte äns så full då.. tyckte jag! Dom spelade lite wii fit men jag orkade inte.. sen satt Sofie och jag och pratade lite i sängen :)

Igår åkte jag till Sofie en stund.. snackade lite och tog det lugnt :) Sen åkte jag till Åbyggeby, träffade Madde på bussen(som vanligt typ:p). Sen tog jag och Charlotta en promenad med pållarna och snackade för fullt ;) va sen 40 min till min buss skulle  gå så jag gick med hem till henne en stund.. fan vad sööt Märta är!! Haha, å stckarn, katten attakerade henne.. sen missade jag bussen precis så jag gick till Sanna som inte va hemma så jag satt lite vid datorn och väntade :p sen kom hon och Madde och vi käkade toast.. kände då hur illa jag mådde av att äta och att jag frös som fan.. kom bara helt plötsligt! Jag pallade inte att åka buss så pappa fick hämta mig.. han kom vid 10 så jag och sanna snackade för fullt och jag satt tryckt mot hennes kokheta element.

Fyfan säger jag bara.. jag klarade knappt att gå från bilen.. la mig i ett kokhett bad.. hade på högsta värmen! Sen va det en sjuhelvetes jäkla natt.. jag trodde nästan jag skulle dö! Hade säkert över 40 graders feber.. usch och fy och blä! Kändes lite bättre imorse iaf, men knappt fungerbar. 38,5 i feber.. suttit inne hela dagen och jag blir rastlös till tusen! Vad kan man göra?


Kommentarer
Postat av: sanna

visst blir man rastlös. så jävla tråkigt att bara ligga i sängen

2009-02-10 @ 23:03:15
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja men lr hur :/

2009-02-10 @ 23:11:17
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: emma

Passa på att kika massa filmer ud har då ;) eller spela gh!

2009-02-11 @ 00:51:21
Postat av: Elin

ja men jag orkar ju inte :p är för rastlös :p

2009-02-11 @ 12:01:56
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0