Jobb och party torsdagen ;)

Veckan kommer jag inte ihåg mer av än att jag hade fullt upp typ:p

I torsdags jobbade jag, Emma och Kim på travet.. slutade vid 10 tiden och då åkte jag och Emma ner till Sarah och drack lite med henne och Sanna.. sen gick vi till Slick. Träffade Carro M efter vägen :) Direkt när man kommer in vem träffar man inte då då om inte gullungen Imli ;D och sen träffa man Mattemus oxå.. och massa fler :D

Sen gick vi på efterfest hos Tomas.. va några stycken :) kul och jag va AS full! Skrev sms till Henke osså ringde han så jag skulle sen gå till honom.. fy fan va jobbigt det va att va därinne tillslut, trodde jag skulle spy :p Så jag begav mig mot Brynäs(vi va på nordost) kl 4 ;) Hann bara gå en bit så spydde jag :/ haha! Jag hade skit lite batteri i mobilen och jag kom inte ihåg vägen till Henke.. dum som jag är så ringer jag han när det är en bit kvar till järnvägen, aja precis när jag ser han på balkongen så dör mobilen! Förvånad att den höll så länge, men tur va väl det :p Henke hade jobbat.. tror jag skrev till han vid 2, men gick vid 4 ;) haha!

Jag, hos Sarah :p                                                  Haha, jag och Imli på Slick ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0