Kim dag ;)

Vaknade lite lugnt imorse vid tjugo över 9, efter att ha sovit iaf 10 timmar ;) Pappa är ledig denna vecka så vi tog och åkte till ica maxi och shoppade lite och jag gick in på systemet :) Sofie ringde och vela att jag skulle komma sen, men om jag skulle hinna med allt så lära jag ta 12 bussen.. och som vanligt typ hann jag inte med att byta till 11:an på stan så jag åkte till Kim, som tro det eller ej städade ;o haha!

Vi tog bilen till systemet eftersom Kim oxå lär ha tills imorgon ;D sen blev det Max ;p blir ofta det när man är med henne, konstigt nog ;D åkte till travet och satte oss eftersom jag skulle ha öppet stall kl 3.. hade det fram till halv 6 och då vare bara att gå till triangeln och sega fram till halv 7 då bussen till Åbyggeby gick. Fixade Pärla+ att jag lovat Charlotta att fixa hennes idag, men jag hann med 8 bussen hem som tur va.

Nu ska jag väl ta och lägga mig och kolla på någon film och sen sova, för Kim kommer ringa mig tidigt imorgon och komma hit så ska hon låna kläder av mig att ha när vi går ut ;D

My hopes are so high that your kiss might kill me. So won't you kill me? So I die happy.


Kommentarer
Postat av: emma

ofta kim har vart ut till dig så tidigt? :O haha!

föresten så var det nog mest du som vela till max

2009-01-29 @ 12:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0