Torsdagen!

Okej. Nu är jag iaf någorlunda nykter, har ju skrivit dom 2 sista inläggen full ;) I torsdags hade jag i alla fall hur kul som hellst!

Klockan var väl vid halv 9 eller nått när Maria hämtade mig hos Christopher. Så åkte vi till Mattemus :) När vi kom dit va det typ 5 pers där. Sen kom Jeppe mfl. och sen oxå Imli :) Va trevligt, okej inte allt va lika trevligt :p. Haha, Pär va ju lite kul han. När vi går ut från lägenheten så säger han åt mig att jag ska komma och hålla i han, åsså fäller han upp huvan och går i 190! Haha, van vid att inte vilja bli igenkänd av folk? ;p Jag ska inte skriva mer eftersom jag inte vet vilka som läser :p

På krogen va det lugnt, men senare kom det fler folk. När vi ska hämta Jackorna så stod vi där ett tag eftersom Pär hade tappat bort lappen(jag fick inte ta den för jag skulle bara tappa bort den:p). Så medans han skrev på nå papper så skulle jag gå ifrån så jag backar och snubblar på hans jäkla fot så jag ramla rätt bakåt :p (Kände när jag vakna igår att jag hade skit ont i höften :p haha!) Skulle sen ha efterfest hos Jeppe, men ingen orkade typ så Maria skjutsade hem alla :)

Haha, en bild på mig och Imli på Slick ;D min dåliga mobilkamera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0