Detta år hittills!

Har inte haft tid att uppdatera nå. Men nu tar jag och skriver lite. Emma och Sanna åkte precis hem. Vi har spelat lite gh och kort :) äkta pepp humör mot slutet! Igår tolkade jag och Sofie lite med Pärla, sen åkte vi till södra(hennes föräldrar) och bubblade. Vi gick ut med lite kläder för att frysa men det gick inge vidare så vi bestämde oss för att klä av oss och gå ut och rulla i snön och sen kuta in till bubbelpoolen ;D Va ändå skit varmt :p men vi satt där ett tag och sen kom Andreas och hämta oss. Åkte förbi och tog in klubbens ponnysar och sen till brynäs. Vi gick till Andreas kompis Tomas och lanade. Vi va 5 st som spelade cs. Skit kul ;D Fösta gången jag spelade och jag ägde ;) haha! I förrgår kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, men på kvällen åkte jag till Sofie och spela gh och dansmatta med henne och Patrik.

Vad har jag mer gjort då? Jag har iaf satt igång Pärla den här veckan.. Kört, ridit och ridit ;) Hmm.. från torsdag till söndag sov jag hos Sofie, för Andreas va borta. På torsdagen fick jag dit Emma, Kim och Sanna. Vi käka tacos och spela gh :) På fredagen tog jag bussen till Pärla. och när jag hoppar av bussen på stan för att byta, vem är det som står precis utanför den då? Ja precis och jag får nå fel. Jag pallar inte det.. iaf så åkte jag till södra sen och Sofie hämta upp mig så åt vi med Lena och ja.. vi va 12 st iaf ;) sen spelade vi spel.. kula dom! Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde.. Åkte skridskor gjorde vi en dag, piss is vare.

På nyår hade vi allt för många alternativ. Slutade iaf med att vi åt hos Ulf. Kim, Sanna, Emma och jag. Skit gott åsså hade vi med en varsin efterätt, så vi blev proppmätta ;) Sen drog vi till Sarah. Vi fick mamma att va hundvakt åt Hera så Kim kom sen hon å :D fast innan det kom Joel. Sen drog vi ner på stan en stund vid 12. Träffa kula folk å blev nästan träffad av raket. Sen hos Sarah kom Henke penke, strumpan och massa fler.. har aldrig sett så mkt folk hos Sarah. Sen efter krossade glas mm. så fick dom flesta gå så då gick vi med till en Oskar. Vid halv 4 blev vi hungriga och gick till Max :) avslutade senare hos Sarah och jag tog 20 över 5 bussen hem :) Skit kul att Kim va med och drack oxå!!! Kul att träffa Henke oxå.. för er som inte vet är det Sofies ex. Har typ träffat han 3 ggr på 4 år nu lr nått.

Bestämde att vi ska hälsa på honom i mars(i London), men nu vet jag inte om det blir av för jag har tvingat med Sofie till Los Angeles i sommar. Andreas ville tydligen med oxå, åsså ska vi få med fler.. nån som vill med?

Haha, nu loggade Sanna in på msn.. går det så fort att åka buss? haha, jag börja skriva när jag hade gått med dom till bussen!

Aja, orkar inte mer nu :p lägger ut bilder på bd när jag orkar ;)

Men måste lägga ut en på hetaste Adam<3

Blir nog lite oc nu ;D


Kommentarer
Postat av: emma

haha fast bussen går sakta ju!

äntligen lite uppdatering! Det var på tiden!

2009-01-11 @ 01:01:18
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: sanna

hetbilden!

var hemma 20 i :p

2009-01-11 @ 01:03:55
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

hahahah!

2009-01-11 @ 19:51:28
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0