Gävletravet söker ungdomsansvarig..

Hade varit perfekt, men jag vet inte jag..

Dessa saker är meriterande om du är:

diplomerad travskoleinstruktör
(Ja det är jag!)
har erfarenhet av marknadsföring eller kundkontakter
(Jag har inte direkt någon erfarenhet av kundkontakter, men jag har läst ämnen på gymnasiet som administration, organisation och ledarskap, försäljning och service, personlig försäljning, praktisk marknadsföring åsså hade vi ju eget företag att marknadsföra..)
har vana från arbete med ungdom
(har varit kursledare sedan året jag fyllde 18 och innan det ungdomsledare i många år. Sen har jag varit mycket involverad i mycket annat som har med ungdomar på travskolan att göra. Även mycket av Maries(fd ungdomsansvarig) uppgifter)
har erfarenhet av arbete inom travsporten och/eller dess ungdomsverksamhet
(Det jag skrev ovanför + att ojojoj ja jag vet inte. Jag har i stort sätt levt för ponnytrav och den klubben sedan jag va liten.. är ju i princip jag och Marie som "bestämmer" när det inte är något travet behöver fatta beslut i.)

Tänker man så, så borde jag söka. Men jag har varit så irriterad på travet så jag har inte direkt ansträngt mig med att lämna in lönerapporter i tid och så.. å andra sidan lovade Tommy Ljunggren mig att han inte skulle dra ner på min arbetstid något alls iprincip, när jag fick sluta jobba i ponnystallet och då jobbade jag halvtid..

Ja, jag vet inte..

Min kamera är borta så jag har inga bilder att ladda upp så här kommer några bilder från några av mina kurser ;)


Hittade den bilden oxå<3


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag måste följa med till travet någon dag !

2009-07-24 @ 13:36:13
URL: http://fearofthefuture.tumblr.com
Postat av: Elin

Ja det måste du! :D

2009-07-28 @ 14:22:07
Postat av: Gina

Haha vilka grymma bilder! :D

2009-08-17 @ 22:27:54
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0