Grill/party/mongo kväll!

Ja.. nu kom jag precis hem och ska snart gå och sova. Gick hem ifrån stan.. stod och prata med en kille vid namn Jeff, som kom från Canada, i typ en timme. Han tyckte att jag va jätte bra på engelska iaf! :D så nu är jag ännu mer taggad på att åka till USA.. men är jag redo för det? är jag redo för att lämna allt detta bakom mig?

Tidigare idag grillade jag och Natalia och satt ute ett tag och drack vin och hade trevligt.. sen åkte vi med halv 11 bussen till Kim och Johanna på stan :) vid 12 begav vi oss mot hangloose.. helt okej! Kim och Johanna såg jag dock inte till nå.. gick ni till heartbreak? Iaf.. gick på lite äventyr en sväng innan 2 och sen när jag kom tillbaka en stund efter 2 vet jag inte riktigt vad vi gjorde.. massa typ.. haha annorlunda och puckad mongokväll!!

Träffade en skit snygg kille utanför och han ringde mig när jag va på äventyr, men sen hade han gått ändå :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vi gick till heartbreak :p

2009-07-19 @ 11:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0