lördagen.

Robin gick upp vid 8 tror jag. kom in lite då och då och jag sov lite till tror jag för den va väl vid 10 när jag gick upp.. käkade frukost med hans mamma och så :) skulle börja jobba halv 1 och det va ju perfekt för han bor vid statoil och preem i sätra så att gå till travet tar inte lång tid. kim ringde och skulle hämta mig vid statiol. När jag gick från Robin lyste solen och allt va skit bra. Gud vad jag mådde bra då!

Jobbet va väl lite drygt. jätte varmt och långa köer hela tiden eftersom det va V75. med det gick bra eftersom jag mådde så bra :D dock inte lika bra fysiskt med massa stress och i den värmen utan vatten och så.. slutade vid 18, men pappa va seg så kom inte från travet föräns 19. åkte hem och duschade och klädde på mig så åkte jag med han in till stan och letade mig fram till där sara hade fest :)

Dom grillade och jag smakade lite av Sofie :) Sara hade plannerat lekar så vi lekte lite, men så hostade jag på nå konstigt sätt och fick as ont i revbenet.. så jag kunde inte vara med längre :( kimii tjatade att jag skulle komma ner på stan när dom kom dit så jag hoppade på bussen dom satt på. träffade Munter vid hållplatsen oxå. Väl nere på stan gick jag och kimii och satte oss på Tant grön och tog ett glas vin och snackade massa. Trevligt värre! sen gick vi till hangloose. hade kul. kim och petra kom sen dom oxå. tror inte jag va mycket med varken dom eller kimii där inne :/ köpte 2 shots gjorde jag av snälla christoffer. sen skulle jag gå och köpa en öl åt Gust så fick jag köpa nå oxå så jag köpte en drink ;)

Sen skrev kimii att hon hade gått så jag gick till henne och sen ringde dumma jag till Robin. åsså när jag va på väg mot sätra träffade jag på någon snäll en som hjälpte mig att få av skorna så ringde han taxi och betalade så jag kunde åka till sätra :) hos Robin va även en som heter Irene, som är alex och stoffes kusin. så sov jag där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0