söndagen.

åkte från Robin typ direkt när vi vaknat. hann hem i lite mindre än en timme så vare bara att gå till bussen igen. Yes, fotbollsmatch i brinnande het värme.. inga moln på himlen och det måste ha varit en av dom varmaste dagarna. usch! jag höll på att svimma flera gånger. vi hade bara en avbytare oxå. va nog bland det plågsammaste jag någonsin gjort. och inte nog med det va det dom bästa, som leder tabellen överlägset, som vi skulle möta. gick okej iaf.. förlorade med 3-0. Första matchen vi förlorade denna säsong :) och det viste vi ju att vi skulle göra oxå.. så 2a i tabellen och inte match föräns i augusti nästa gång.

När jag skulle va av mig matchtröjan så va t-shirten under dyngsur! skulle ha gått att vrida ur den!! fyyy.. ville inget annat än kasta mig i iskallt vatten.. fick tag på Malin så åkte jag, hon och Emma och badade i sandtaget.. men vattnet där va ljumet så det va inte riktigt vad jag hade tänkt mig :p

sen kom Emil och hämtade mig och Emma så gick vi på bio, baksmällan :) den va bra! trevligt vare.. träffade sofie och co oxå.

sen sov Emma hos mig så hon skulle komma upp på morgonen efter då hon skulle följa med mig och sofie till brämmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0