T = <3 alla andra kan dra åt ***

Jag hatar killar! aa eller dom flesta iaf.. jag hatar inte den jag älskar mest över alla andra killar, men alla andra!! till exempel DU! att låta en tjej ta över skiten är så jävla lågt!! varför inte bara säga rakt ut vad man tycker och tänker?! det inkluderar även den, men han får fan gö vad fan han vill för han vet hur mycket jag tycker om honom och han borde veta att jag inte kommer glömma han på länge.. men så kommer du och jag ska bara vara "snäll" och du är helt jävla dum i huvet!! now or never, fuck you forever!! punkt slut och god natt..

Kom hem Maria! Saknar dig som fan gumman!!

och du, den! aa ää nu ska jag sova.. kom precis hem till syster efter en kväll på slick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0