Torsdagen.

Gick upp tidigt och åkte till brämmen med Petra. Kim va sjuk så hon kunde inte följa med. Haha, pinsamaste saken hände ju självklart oss. När vi ska betala(20 kr) så bommen går upp nådde inte petra så jag gick ur bilen och stoppade i pengarna. och jag, som alltid trott att dom där bommarna är uppe en viss stund och sen stängs, tänkte att jag inte hinner gå runt bilen och sätta mig. så jag sa åt petra att jag gick in åsså gjorde jag det. så hör man petra ropa. haha, då hade bommen gått ner direkt när jag gått förbi. hahaha så jag skyndade mig in i bilen igen å vi höll på att dö. skramlade ihop 20 kr och tjafsade om vem som skulle gå ut och lägga i dom. blev petra och sen körde vi in. det pinsama var ju att det va värsta kön med bilar bakom oss! hahaha!

solade i nån timme och sen åkte vi hem till petras mamma och tog det lite lugnt. kim kom och hämtade oss åsså åkte vi hem till mamma som bjöd på mat :) duschade passade jag på att göra oxå innan jag och petra åkte hem till henne och gjorde oss klara. vid 8 kom kimii och senare agneta oxå. satt och drack och hade trevligt. kim kikade förbi en stund oxå. fick lite livemusik från P&L oxå ;D haha! sen drog vi ner på krogen. va en grymt konstig kväll måste jag säga. sen fick jag skjuts hem av agneta och hennes kille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0