Ön ikväll!

Jag och Natalia började lite hemma hos henne i torsdags och sen åkte vi vidare till Joel på förfest. Va inte så mkt folk när vi kom dit, men sen va det tydligen det :p Va ut och gjorde typ allt och inget på krogen. Sen blev det en liten efterfest hos Joel, eller eftersex som vissa kallade det ;) Ja det va ju intressant.. efter att några åkt hem va det Joel, Sabina, Emelie, jag och Joel"plutten". Konstigaste ever.. men aa klockan 5 insåg jag att det va lönlöst att försöka sova så jag ringde till Sofie åsså gick jag dit och sov.

Dagen efter mådde jag inge vidare.. men det va bara att bita ihop åsså åkte vi runt och uträttade lite ärenden.. hem till mig och packade, systemet, stan, åbyggeby och hämta täcken, åkte hem och åt åsså kastade jag mig in i duschen å sen kom Fanny och David och hämtade oss så begav vi oss mot Linda och Davids stuga i Edsbyn.

Skriver mer om det någon annan gång :p

Aja, jag skriver resten av dagarna sen för nu måste jag packa och åka å hämta Natalia och sen åker vi till stugan i Hedesunda. Ön ikväll!! Yeeey ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0