Förra helgen!

Va som sagt i Linda och Davids stuga  utanför Edsbyn från fredag till söndag. Mycket trevligt. Va jag, Sofie, Carro, Fanny och David G som begav oss dit. På fredagen tog vi det lite lugnt, grillade, drack lite vin, spelade kubb och spelade spel :) Grymt kul när vi skulle sova. Sofie och jag höll på att skrämma upp varandra, fast det va nog mest Fanny som blev rädd :p

Gick upp rätt tidigt på lördagen, då Fanny och David skulle bege sig hemåt.. vi va så grymt trötta så vi slappade mest hela dagen å sen kom Patrik förbi och grillade korv med oss och senare gjorde vi oss klara och grillade. Satt och drack och Sofie blev askalas på en gång typ ;) gjorde kullebyttor och massa :p Sen åkte vi den 40 min långa färden in till Edsbyn och gick på en förfest Patrik va på.. sen gick vi till Persmässan.. hade nog varit kul om det inte vore för att jag inte mådde någe vidare..

Träffade på Natha så hon satt med mig ett tag :) sen blev jag så jäkla less så jag gick med Linda och David och köpte pizza. Va så grymt hungrig. Vi köpte 3 st. Med min märkte vi att det blivit fel när vi gått en bit så jag gick tillbaka. Fick vänta i minst 20 min och märkte att det va fel igen, men då gick det fort och vi gick till bilen. När Sofie och Carro oxå kom tjatade dom om att dom skulle värma rester av det vi grillat...

När vi kommer hem och ska äta så värmde jag en liten bit(hade papperstallrikar) å åt den. När jag sen ska gå och ta en till bit så är HELA pizzan borta :@ fan vad arg jag blev.. då hade Carro tagit all.. fick en liten bit hon hade kvar, men jag va as hungrig. Så tjata Linda att jag skulle ta en bit av henne. Och då ville Carro oxå ha så vi fick dela på det Linda hade kvar.

Jag gick och stoppade in min bit i mickron och när den va klar ställde jag den på bordet framför mig och läser sms jag fått medans vi va borta.. när jag kollar upp igen så har Carro ätit upp den med!! Fy fan vad irriterad jag blev!! och inte nog med det så blir Sofie as förbannad över att jag var så grinig.. det slutade med att alla gick och grinade :p Va första gången jag bråkade med Sofie så där tror jag. Vi sov ju i samma täcke, men vi låg fan inte nära varandra den natten eller :p

Dagen efter vart segdag fram tills att vi packade och åkte hem i regnvädret. Hemma hann jag slappa lite och sen va det bara att hoppa in i duschen å sen hämta Natalia i Andersbergcentrum åsså åkte vi och köpte kebab ;) åkte hem hit och drack lite, sen skulle vi ta halv 12 bussen ner på stan, men så visade det sig att det inte gick någon buss så pappa va snäll och skjutsade ner oss till hang loose :) Va väl okej. Har aldrig dansat så länge i sträck på krogen någon gång tror jag :p Bara första dansgolvet va öppet så man kände typ hälften av alla som va där.. gratis inträde va det oxå. Va en helt okej kväll :)

Skriver mer sen för nu orkar jag inte mer :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaja! :P

2009-08-04 @ 14:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0