Lördag.

Danne sov hos stoffe och sen kom hans kompis Henke från uppsala oxå :/ att han äns vågar komma hit!!

På kvällen drog jag till Natalia. Kollade klart på Juno, som hon satt och kollade på när jag kom, sen gjorde vi oss klara och drack lite vin :) en killkompis till henne kom sen oxå. Började röra oss mot stan strax efter 11 och gick in på interpool en stund. träffade Carlos och Joshua :) just ja, träffade oxå robert willhelmsson där :) sen begav vi oss mot hangloose, som hade stängt så vi gick till.. hmm.. ööö.. aa.. goya :p hatar goya, men va rätt okej igår faktiskt :) träffade en av Gävles snyggaste(?) killar.. dansade lite med honom på slutet och fick nån puss oxå ;)

Kusin vitamin kim ringde och erbjöd sig att komma in till stan och käka och sen skjutsa hem mig så jag gick och mötte henne. medans natalia begav sig, med max och robert, till subway. käkade där och sen försvann kim spårlöst :p nån hade haft i skumm i fontänen där brevid subway typ så vi gick dit och lekte lite :P sen kom kim och skjutsade hem mig :)

Kommentarer
Postat av: emma

bra att du börjat upptarea lite oftare! gillas.

2009-06-21 @ 21:28:22
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

jag vet ;p

2009-06-23 @ 10:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0