Lördagen.

käkade frukost och tog en promenad till ica med Tiara och k

så såg det ut efter att ha sparat allt jag skrev. är det bara för mig blogg.se dampar som fan? suck. iaf fick nyckeln till sofie på kvällen så jag kunde stanna när andreas och hon åkte iväg och kunna komma in på natten. efter ett par timmar åkte jag till gust, som hade förfest. knackar på och gust öppnar i, hmm, kallingar och inte nog med det så va resten av killarna oxå halvnakna ;p haha! hade trevligt iaf.

sen drog jag på äventyr. kom sen in på interpool genomblöt. det regnade nämnligen som sjutton ute. träffade wirran och hennes kille och där va oxå gust och co. sen gick jag vidare till hangloose. skulle träffa kim och petra där. gick direkt in på toa och märkte att hela jag va skitig typ. såg helt skabbig ut. kul.. ja jag hade skit kul iaf. sen blev det max. gusten skulle bjuda mig eftersom jag betalade för honom förr ;) så kom tony dit oxå. men inga sega kim och petra. så jag åkte med tony och dom till hillbillys och sen drog vi som hastigast på efterfest hos petra.

åkte med wirran och rickard när dom tog taxi till öster och gick till brynäs. usch. den kvällen gjorde en ju inte frisk direkt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0