Lördagen

Vaknade av att Emma gick upp vid 10 :/ Sen till lunch köpte vi pizza och åkte ut till mormor och morfar och åt :) lite drygt att va bakis bara :p kände inte alls för att festa, men man kan ju inte låta bli ;) jag tog 7 bussen till Sarah och Sanna. Vi gjorde oss klar och drack och hade trevligt. Vid närmare halv 12 begav vi oss till hangloose.. skit segt vare typ och alla varkade jätte griniga :p Sen blev iaf Sarah glad när jag hittade Thomas och gänget utanför ;) Sanna och jag äger på att para ihop folk ;D

Sarah, jag och Sanna helgen innan:p

Skriver inte namnen nu kanske blir lite dumt :p

Killar är störda! Senare hittade jag T as full på första dansgolvet, gick dit och sen tillbax till Sanna och 2 sek senare va han borta :p konstigt nog med tanke på att han knappt kunde gå själv.. sen ställde vi oss i kön till jackorna, men jag gick ur den och hamnade tillslut typ sist. Hittade T och en Erik, som gick och hjälpte honom. Tyckte så synd om han. Jag drog dom till mig iaf så fick jag stå och hålla om/"lyfta" honom så han inte skulle ramla och han hade huvudet på min axel hela tiden så nu har jag skit ont där :p

Erik gick iväg en stund. Och folk är ju så puckade och tror dom kan hålla på hur som helst:@ En ställde sig bakom T och gjorde sig rolig tyckte han och sen börja han ta på mig och massa. ja ba "men ge upp förfan"!! HATA!! Och kön trycktes bakåt ibland och en gång ganska mycket och det va svårt att hålla balansen åt oss båda endå och tror du inte Micke(tremänning), som står en meter bakom oss puttar tillbax på T, som inte kan stå själv! Jag hade fan lust att smälla till han!!

Man märker hur man blir typ "over protective" när man tar hand om någon;p

Sen blev det problem med jackan, letade efter brickan men hittade inte så vi gick åt sidan ett tag och han fick ta min jacka så länge för han frös så mycket. Kom vakter förbi och kolla på oss hela tiden och en fråga om jag tar med han hem.. annars hade dom tagit han.. ett under att dom inte gjorde det ändå:p Sen kom Erik med Ts jacka, som H tydligen hade utanför.. så gick vi ut och H blev såå glad för gud va han hade grinat..

Han tog T och T hmm.. ja.. jag följde med dom hem till H och lika gjorde Erik. Tog ett tag innan vi gick och la oss.. dom är såå sjuka, man kan ju skratta ihjäl sig ;D. En tjej kom till H sen oxå så H bestämde att dom skulle ha sängen, T soffan och han la en liten madrass i köket som jag och Erik skulle sova på. Men så blev icke fallet då T la sig där så Erik fick sova i soffan och jag med T. och faktiskt tacka H mig ett x antal gånger för att jag tog hand om T :) trodde jag aldrig..

ojojoj nu blev det en liten historia.. får skärpa mig med detaljer tror jag, men jag vill bara att klockan ska gå så jag kan sova ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0