Söndagen

Vaknade vid halv 11 då H skulle iväg och jobba, dom andra följde med, men jag och T stannade kvar och försökte sova typ.. min mobil ringde exakt hela tiden så det va ganska lönlöst.. Kim hade damp. När klockan närmade sig halv 2 eller nått liknande sa hon att hon och Emma skulle åka från travet och att jag lära bege mig till max, men jag orkade inte. Va så underbart att bara ligga där. Va hur trött som helst.

Efter att hon ringt ett antal gånger till och sa att dom inte tänkte vänta på mig mer va jag tvungen att gå till bussen ändå.. jag hoppade av på stan och gick till max i kylan så det skulle gå fortare.. när jag kommer dit får jag vänta i 20 min innan Kim ringer och säger att jag måste gå till travet för Emma hade gått iväg med sin häst och hon viste inte vart. Fan vad arg jag blev!! Och dom ljög ju hela jävla tiden. När jag kom dit va Emma ute och körde:@ Jag som skulle ha gjort vad som helst för att få ligga kvar och ta det lugnt!! Och sen säger dom jävlarna att dom trodde att jag va med H därför dom tvinga mig att komma :@!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0