Stoffe = störd

Okej nu är jag väldigt dålig på att uppdatera, men jag ska skriva imorgon.. är sjukt trött nu. Måste bara skriva en sak :P

Stoffe(låtsasbror, 17 år) ringde mig idag och undrade när jag skulle komma hem för han hade något att berätta, men han ville ta det ansikte mot ansikte.. det va nått med mitt rum och han ville att jag skulle lova att inte bli arg. Han hade vart så full igår att han inte viste vad han gjorde sa han. Blev ju ganska orolig ska jag säga.. förberädde mig på det värsta.

Kanske ska säga att jag har lås på dörren till mitt rum. Fast bara ett litet hänglås, men ändå svårt att få bort.. måste ha det så jag får ha mina saker ifred..

Efter ett tag när jag kommit hem kommer han och säger att jag ska lova att inte bli arg och att det va såå pinsamt och förklara hur full han va å allt.

I natt när han kommit hem hade han gått och lagt sig i sin säng, men när han vaknade upp så gjorde han det i min säng ;O han tyckte det va såå pinsamt och jag fattar inte hur man lyckas :P

Haha jag kunde fan inte hålla mig för skratt asså..

Kommentarer
Postat av: kim

ja vem fan vill vakna upp i din säng.. förstår att han tyckte de va pinsamt

2009-03-30 @ 04:56:13
Postat av: kim

ja vem fan vill vakna upp i din säng.. förstår att han tyckte de va pinsamt

2009-03-30 @ 04:58:10
Postat av: emma

hahaha på kim! men de va ju lite puckat av bror! ;)

2009-03-30 @ 09:26:00
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0