Partypartyparty!

Fy sjutton vad jag är trött.. hade mobilen på inatt så Natalia skulle få tag på mig om jag skulle sova för länge, men kvart i 10 fick jag sms av Malin och då gick det inte att sova mer :p

Igår va mamma snäll och skjutsa mig och tog in puckona på travet.. skulle ta bussen från triangeln(samma som Emma, men hon skulle på meleeh och jag skulle till Jeanette på inflyttningsfest), men när jag stod vid hållplatsen stanna Tony och hans kompis och fråga om jag skulle ha skjuts :) sen gick jag till Jeanette. Va rätt kul, Emma kom sen hon oxå :) Dom va så sega så jag och syster gick före till Slick. Haha, hade kul med min syster där. Träffa folk, dansa lite och så :)

Sen gick vi till max och sen kom mamma och hämta oss så sov jag hos dom.. Alex åkte förbi i sin nya bil när vi stod ute och vänta ;)

Dagens planer är PARTY! ;D

Och nu har Emma stekt stenhårda hamburgare och menar att jag ska äta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0