Lördagen

Gårdagen såg ut så att jag åkte hem och gjorde mig klar efter att ha ätit hos mor och syster.. sen åkte jag till Malin en stund.. jag skulle möta Natalia tjugo i 6 vid polhem så gick vi till hennes kompis Annica och hon klippte oss :) sen gick Natalia hem och jag gick vidare till Sarah där oxå Sanna och Kim va.. efter vi druckit lite gick vi till Gusten, Thomas, Kim och dom på söder :)

Vid 12 gick vi mot hangloose. Redan vid jackorna stötte jag på Henke åsså Christopher.. lite chock att träffa sist nämnda där.. skit full oxå.. sen gick jag och mina polare och dansa lite, träffade folk och så :) sen ville Kim att vi skulle ut och röka så vi gick ut och där stod Christopher och tänkte gå.. efter ditt och datt gick jag in och sa åt mina vänner och hämta jackan så gick jag och Kim med han till bussen, men sen skulle vi helt plötsligt till Max så vi gick dit.. haha vissa saker kunde man ju skratta ihjäl sig åt ;P sen kom Micke(tremänning) och skjutsade oss :)

Inte mycket detaljer nu.. är ni nöjda då? ;P


Jag och Kim bytte en strumpa(tyckte han skulle passa i rosa;p) men så fick jag inte tillbaka den.. skulle få det på hangloose, men där blev det ju som det blev så jag glömde :p


Blev inga bra bilder alls:p

Ägbilderna här neranför då ;p Kim och Christopher..


Kommentarer
Postat av: Emma

bra där utan detaljer! :P



HAHA de ser ut som he´s the man eller nåt där dom bytt plats / hatar varandra HAHA!

2009-03-09 @ 00:02:35
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha ja vist är dom fula ;D hahaha!

2009-03-09 @ 10:34:57
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0