Rubrik?

Vart fotboll i tisdags med, men då va vi Sofie, jag, Sabina, Sandra, Anders, Rickard och typ 5 killar Sabina känner. Gick bra, va dock inte i närheten lika kul som det va i måndags ;D

Igår gick jag upp skit tidigt så jag kunde ha pappas bil under dagen. Åkte ut till Pärla och körde henne och sen åkte jag hem och satte igång att städa. Höll på i 4,5 timmar :p sen åkte jag till valbo, men hittade inget speciellt. På kvällen, kurs som vanligt.

Idag vaknade jag av att jag fick sms av Nicklas kl 6.. skit segt så då åkte jag så jag kunde ha bilen under dagen och åkte till Pärla direkt. Ganska skönt att ha det gjort så tidigt faktiskt, då har man hela dagen framför sig sedan :) Körde henne iaf. Gick bra, men jag är så jäkla feg så jag tror att vi kommer stöta på nån björn hela tiden i skogen.. Sen hämtade jag upp Gina så åkte vi hit och, ja vad gjorde vi? typ satt lite ute, letade annonser på nätet, duschade(jag) och sen tog vi en tur till biltema och max mitt upp i allt. Sen åkte vi och lämnade bilen och gick till Nicklas. Där hämtade Christoffer Gina. Efter ett tag där gick jag till Sofie och sen spelade vi fotboll. Typ samma folk som i tisdags fast några färre.

Och nu tänker jag göra mig klar och försöka sova!

Kommentarer
Postat av: Gina

Haha oj då x'D Var fotbollen rolig ? (:

2009-05-15 @ 09:13:04
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Emma

hur blir det med lägenheten?

fan låter ju som sommarlov du har redan!

2009-05-15 @ 11:44:44
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Gina: Haha ;D Ja då hade ganska kul iaf :p



Emma: ingen aing, men jag tror inte jag flyttar dit. för dyrt.. haha gör det? ;)

2009-05-16 @ 15:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0