Fotboll..

Gårdagen såg ut så att jag åkte till Pärla och körde henne + att Charlotta ringde och bad mig fixa hennes så då slipper jag åka dit fredag och lördag ;) sen ringde sofie och sa att det blir fotboll iaf, som vi hade tänkt skita i. Då hade hon fått tag på patrik, anders, och fanny som skulle va med :p och det är väl lika få som sist? så jag fick dit Joshua och Gusten :) åsså va David med en stund i början. Gick as bra. Först va jag i Gusten, Patrik och Davids lag, men sen drog David. Vi vann överlägset ;D sen vart det lagen Jag, Sofie, Fanny och Patrik mot killarna. Haha! Fan vad vi ägde!

Kommentarer
Postat av: Emma

hur sjutton han du köra?

2009-05-12 @ 14:14:01
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag är snabb jag ;)

2009-05-13 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0