Fredag= älska lr nått!

Idag va jag och körde med älskade Gina, jag körde Botino, som gick som ett spjut, och Gina körde Jamira, som inte hängde efter typ ;p haha! Sen åkte jag hem till mamma tills sofie ringde och sa att dom va på väg. då gick jag till bussen, som va 100 år försenad, och åkte ner på stan och köpte blekning. sen åkte jag och tog in dom på travet och sofie och sabina kom och hämtade mig. sofie klippte håret på mig och sen blekte dom slingor. blev typ som jag hade förra gången jag färga så innan jag hade mörkare hår. får färga fler ggr så blir det ljusare sen ;)

sen bestämmde jag och natalia att vi skulle festa så hon åkte med samma buss som mig hem och sen kom annica oxå :) efter vi fixat oss och massa så åkte vi till slick :) träffa några jag kände iaf. Tor bla mfl :), usch och fy och blä nu spyr en av brooors kompisar :/ blääää!!, jag kom precis hem typ och då är det massa folk här, efterfest? ;D haha!

Bilder? JAAAA! :D!!!!!

Botino sööötast! :D

Inte många som får slicka på Ginas röv lr ;D haha!

sen när hon kollar är han HELT oskyldig ;D så sööt han är!!!!!

Goooosig!

jag och han ;p

Sprang fortare än någonsin typ idag!

Viiiii ;D

jag och Kim, typ tremänning :)

Tor fick en puss på kinden :) haha!

Sen fick jag en puss :)




ååååå jag döööööör!! Fatta! Iaf, jag vill sova nu men det är ju bara att glöma när det är massa folk här :/ ska upp imon och sofie ska ha kalas och jag lääängtar. Men ångrar inte en sekund att jag gick ut idag :) Äääääälska!!!! ÅÅååå nu börjar jag snart grina!! Hjälp mig!

Aja. nu ska jag snart sova och observera att jag var full när jag skrev detta ;p

God natt!

Kommentarer
Postat av: kim

du är störd, de vet du va :p

2009-05-16 @ 11:08:01
Postat av: Elin

Haha, vaddårå?

2009-05-16 @ 11:13:00
Postat av: emma

så lräa du fota också, dög inte kyssen tillräckligt?

ärsch du pucko!

+ varför ska alla fulla folk ringa o väcka mig jämt! haha

2009-05-16 @ 19:09:21
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha jag vet inte hur jag tänkte :p

För att du svarar fast du har somnat och pratar? :p haha!

2009-05-17 @ 10:12:02
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0