vad!? hmm..

ska skriva sen vad som hänt andra dagar, men nu är jag full och behöver skriva av mej lite..

hatar alla som sviker och bara tänker på sig själva.. och nu säger jag inte att jag inte gör det utan att jag vet att jag gör det ibland.. men som idag när man har plannerat något så blir allt piss och vissa aa och skit! BLÄÄÄÄÄÄÄ!

och du! jag älskar dig! lr nää så kan jag inte säga för älska någon gör man när man känner personen helt. men däremot att vi gjort nått ett par ggr och sen säger någon något så blir allt piss! hatar killar som gör så.. blir rädd för saker direkt! HATA! älska? ååååååh! DU<3

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha visst är de kul att läsa vad som skrivs på fyllan?! HAHA

2009-05-09 @ 18:24:23
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

aa lr hur. lr inte :p

2009-05-11 @ 11:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0