yeeeey

har inte kunnat uppdaterat pg av att jag inte har någon dator eftersom nu har jag och natalia flyttat ;D redan andra dagen lyckades vi låsa ut oss :p igår åkte vi ner på quizen med emma och emelie och sen kom maria oxå :) gick ovanligt bra för oss.. jag va med på en shotstävling oxå.. hur pinsamt som helst att "rocka" rockring inför alla och jag söööög ;p hahahah! hade hur trevligt som helst! Fick skjuts av maria hem och syster sov hos oss.

när vi vaknade gick vi till triangeln och så å sen kolla vi på I could never be your woman. va ner på stan senare och köpte det sista inför imorgon och lite så.. sen vare bara att göra sig klar för fest hos Hanna och Sofia. Maria och Imli hämtade upp mig på stan :) hade trevligt. Efter förfesten släppte maria av mig vid old saints så mötte jag Wirran och rickard där. Sen gick jag till slick. hittade maria och imli direkt, men vi va inte kvar så länge. det va nån i kön som betalade in mig ;p

käkade och så sen skjutsade hon hem oss.. sitter nu hemma i sängen och är skit trött, men kan bara tänka på en ända sak.. typ ett pucko, en person eller nått!

imorgon kommer sofie hem :D

Kommentarer
Postat av: natalia

haha, ett pucko skulle jag vilja säga.

Precis som vi när vi låste ut oss ;)

2009-10-03 @ 04:16:49
Postat av: emma

vem är pucko?

2009-10-03 @ 08:16:43
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0