yeey!!

okej så här ligger det till.. jag trodde jag hade känslor för dig, men tydligen inte.. bara en crush.. troligtvis pga just precis den kvällen. Underbara kvällen.. dagen efter med ett léende på läpparna. Sen då? Jag är just nu kär i kärleken. Just nu vet jag det. Vill inte ha känslor för någon så det här är bra. Ikväll ska jag ut med Emma och Natalia. Hoppas på en kul kväll. Förra torsdagen hade jag hur kul som helst.. Jag och Natalia ville hitta på nå så jag gick ner till ulf och fråga om han hade nå dricka så fick jag köpa 3 liter vin av hans kompis ;p "efterfest" hade vi tillochmed :p

Förra helgen va hur bra som helst även fast du va dum i huvet och att jag mådde lite illa på lördags natten när jag kom hem.. men jag va.. aa bra helt enkelt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0