Bäbis till Bosjön ;)

Igår följde Natalia med mig och tog in klubbens ponnyer åt Sanna eftersom hon är sjuk och sen åkte vi ut till Pärla. Körde henne upp till bosjön med Emma och Nitro. Åkte till Hille och lämnade bilen, men vi fick inte komma in i Hille när det va en halvtimme tills bussen skulle gå så vi gick till Strömsbro.. lite motion iaf ;) Kom hem och ringde till Sanna, som jag sagt att jag skulle. Snackade i 1 timme och 40 min :p Kim! Hade du lite tråkigt igår eller?? ;p haha!

Åååååå jag är sjuk igen!! Tredje gången i rad jag blir sjuk nu. Hinner inte bli frisk så blir jag sjuk igen :'( faaan!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och Kim till arbetsförmedlingen.. måste gå till maxi oxå och köpa hårfärg mm.

Kommentarer
Postat av: sanna

det suger att vara sjuk.. :( tack för att du tog in ponnysarna :)

2009-09-07 @ 13:37:18
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

Aaaa :( de är lugnt :p

2009-09-07 @ 13:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0