Dancing the stress away

Efter kursen igår gick jag till Max och käkade med Natalia :p sen åkte jag hem och soooov!

Tandläkaren idag 20 över 12.. hade inga hål ;D sen körde vi Pärla och Nitro och sen lite stress till arbetsförmedlingen och sen har jag bara tagit det lugnt. och sen och sen och sen hahaha

Har fått lite låtar av Alex idag oxå så dom ska jag ladda över till min mp3 :p fan jag vill ha ny mobil NU!! Saknar min lilla älskling!

Kim! En liten frågesport.. vilken låt kommer rubriken ifrån? ;p

Är sämst på att komma på vad jag ska ha för rubriker så då får det stå det jag hör precis haha aja nu ska jag nog gå och göra nå vettigare som att kolla på film :p haha annars kommer det bara att stå ännu mer skit här!

Kommentarer
Postat av: Emma

bra att du uppdaterar iaf! ;)



föresten max IGEN?!

2009-09-22 @ 22:36:36
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: kim

welcome to the club maaaby

2009-09-23 @ 10:50:45
Postat av: Elin

Emma: Haha ja blivit lite mkt nu ;p



Kim: Jaa du vann ;D

2009-09-24 @ 10:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0