Uppdatering!

När jag hade uträttat mina ärenden i tisdags skrev Kimii om vi skulle ses på stan, så det gjorde vi. Gick och fikade. Sen åkte vi hem till henne så klippte hon mitt hår lite.. va så grymt slitet. Sen gick jag hem och kollade på idol :p

I onsdags kommer jag inte ihåg riktigt vad jag gjorde.. men på kvällen va det kurs. Sanna(hjälpledare) blev sjuk och precis då kom Gina till undsättning :p Sofie ringde mitt upp i alltihopa och ville att jag skulle komma till henne efter kursen och medans åkte hon till Linda, dit jag gick efter kursen och efter att jag och Gina kört :p

Vi fick se alla bäbiskläder hon hade köpt ;D Jag kan inte fatta att Linda, min barndomskompis, ska ha barn om 2 månader!

Sen åkte vi hem till Sofie, spelade lite yatzy och sov :p På morgonen gick vi hem till Jenny, men jag va tvungen att gå ganska direkt då jag började jobba 10. Seeeeeg dag. jobb 10-16 och 18-22. Hem och sov och jobb igen kl 9.. slutade vid halv 3 och åkte ut till Pärla så red Emma henne och jag körde Nitro. Blev lite stress sen pga en sak och det va lite otäckt.. sen hämtade jag Natalia, åkte till mig och packade saker och åkte till Hille så gjorde jag mig klar här.

Vid 9 gick vi mot Strömsbro för att hinna med bussen som går 26 över där, men missade den precis. Skit pissigt. Som tor var så skulle Petra ut till stanmans(vilket vi oxå skulle) så hon hämtade oss :) Satt och festade lite med kusinerna, Natalia och lite B-m och co. Tog 12 bussen ner på stan och gick till heartbreak. Orkar inte gå in på den natten mer nu för nu ska jag gå ut och röka :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0