Hejsanhoppsan!

Uppdaterar på Emmas begäran även fast jag borde ägna min tid åt annat :p

Gick upp tidigt igår(kvart över 6) så jag kunde ta pappas bil till Pärla. Red henne ner till sandtaget :) eller jag gick en bit dit och en bit hem så hon slapp bära mig så länge :p
Min bäbis<3

åkte till mamma och Emma, men dom va tråkiga så jag åkte hem efter ett tag. senare åkte jag och körde Jamira. åkte sen hem till massa bråk..

Trodde jag skulle vakna rätt tidigt idag, men icke. strax före 11 :p sen dess har jag käkat frukost, kollat på dool, dansat dansmatta :p, och duschat. Fan man blir ju skit svettig ;) Fått samtal av Marie har jag oxå.. jag ska jobba torsdag fredag nästa vecka och veckan efter för då kommer det gymnasie klasser dit. Brukar alltid vara kul åsså när jag jobbar med Camilla.

Ska snart åka.. ska till Pärla och köra å sen och ta in klubbens ponnyer.

I lördags va vi ju på kryssning. Hade trevligt. Sen blev det hangloose. va helt okej, men musiken sög. jag är nog ganska trött på det stället för tillfället..

Sen sov jag hos Natalia.. käkade tacos mitt i natten och som frukost :p

Jag vet att det är tråkigt utan bilder, men min kamera är borta så jag har inte kunnat tagit nå kort på länge nu..

Kommentarer
Postat av: Emma

äntligen! ;)

när ska du börja motionera dig själv då? ;P

2009-09-02 @ 14:31:14
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Gina

Vilken fin bild på oss! ;D



Va ska vi dit nästa vecka och köra där?! :O :D:D

2009-09-02 @ 16:37:00
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Elin

Gina: Haha, jag vet ;D



Som jag sa i telefonen så tror jag det är dom från uppsala eller nått :p



Emma: Jag får motion när pärla får det ;) närå men när jag är helt frisk..

2009-09-03 @ 10:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0