Nostalgitripp i Åbyggeby!

Åkte mot kvällen igår och tog in klubbens ponnyer och sen vidare till Pärla :) Körde henne med Emma och Nitro.. va ute i typ 1 timme å 20 min. Kändes som jag kunde sitta där bakom min älskling hela kvällen! Hon är så underbar.. varför ska just hon inte funka på banan?! :(

Efter att vi kört lite här och där kollade vi, eftersom Emma sett att dom gjort nån väg förbi bommen upp mot bosjön, om det gick att köra där.. lite terräng körning, men det gick! :D Fan vad kul.. där kan man ju köra flera mil om man vill!! och inte alltför hård väg. Det negativa är väl att dom sett björn där såå många ggr :s så jag är livrädd hela tiden.. men vare en nostalgitripp den lilla biten vi körde eller!! Ex. På vägen tillbaka i sluten mot bomen red alltid vi våra shettisar i full galopp.. dom va ju så kul för dom peppade varandra till max och tyckte det va skit kul så undan gick det med dom små skitarna ;D

Ska ev. in till banan på söndag.

Nä nu ska jag gå och kolla på days..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0