Tankar och funderingar!

Vart ska jag gå från nu? Det kan bara inte vara bara jag som känner så här.. Jag har varit med om såå mycket det senaste året så jag vet inte vad.. trodde jag viste vem jag var då. Men vem? Så här i efterhand vet jag inte vem jag va då, innan eller nu. Men bra mådde jag det här året iaf. Jag har levt livet. Mycket i början va ju för den där förbannade bekräftelsen.. och nog fick jag den! Men nu då? Nu är jag tillbaka på ruta ett! Jag vet precis vad mina nyårslöften ska vara för några..


Jag tror inte heller att jag kan leva det livet jag levt heller. Jag måste ta i tu med mina förbannade känslor först.. men går det äns? Finns det ingen mer än jag som får känslor hur lätt som helst?? Igentligen har jag bara fått riktiga känslor för 2 pers. det här året, men medans alla normala människor bara har haft känslor för 2 pers. under hela livet..


Det sägs ju att man faller för nån man tycker är i sin ”snygghetsklass” och om det nu är sant och jag skulle intala mig själv att du är alldeles för snygg för mig och jag trycker ner mig själv till en nivå som då är i min ”snygghetsklass”. Så hittar jag en kille i den klassen, men då kommer ju det förhållandet vara en bluff.. då du ändå kommer att vara den jag ser framför mig dag och natt och du kommer ändå att vara den mitt hjärta bankar fortare så fort någon äns nämner ditt namn och du kommer ändå att vara den jag inte kan få fram ett vettigt ord i närheten av..

Så tänkte jag för några veckor sedan och kände förmodligen lika för bara några dagar sedan. Men från och med idag eller kanske igår, jag tror nog till och med att det vände i en ískall bil, solsken ute och Halo på radion! Underbart

Nytt år, nya tag, nya möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0