Vi ser det snöar..

Va till bm igår. Allt såg bra ut. Måttet på livmodern va 32 cm. Va 28 gången innan och 24 gången innan det så det följer kurvan exakt som det ska. Blodtrycket låg på 120/65 och har legat på 120/70 gångerna innan. Tog inget blodvärde eller nått. Vid den här tiden börjar dom ju att känna om barnet har fixerats oxå och han hade lagt sig med huvet neråt :) Efter att jag hade legat på rygg och hon gjort allt det där va jag helt svimfärdig så fick vara kvar lite längre och hon hämtade saft. Trodde att det kunde va nått stort blodkärl som hade kommit i kläm när jag låg på rygg.. finns inget mer obehagligt..

Fick reda på en timme innan bussen skulle gå igår eftermiddag att jag skulle ha kurs.. bra jobbat.. och vid ca 16.15 kom pappa och Anki på besök(börjar jobba 16.45). Så blev lite sen och dom följde med och kollade en timme :P

Nu ska jag göra nått och sen är det föräldraträff kl 13. kanske åker tidigare och går och hämtar upp sofie innan.. om hon vaknar någon gång vill säga :P

Btw. Igår va det 6 veckor kvar till bf..

Kommentarer
Postat av: PinkieLaady

weei du lever :D vart går du på föräldrar träff? :)

2010-11-18 @ 22:04:56
URL: http://pinkiedesign.blogg.se/
Postat av: Elin

Wirran: Haha ;D På barnmorskemottagnen på södertull dit vi går regelbundet på besök :P

2010-11-19 @ 18:30:58
Postat av: PinkieLaady

Jaha! Jag ska börja gå ute i strömsbro :) är ju inskriven där.

2010-12-03 @ 18:43:51
URL: http://pinkiedesign.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaha :) jag är oxå skriven i stömsbro men till oss sa dom att det är på bvc man går på träffar där med barnet sen..

2010-12-05 @ 10:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0