så äre..

Så ja.. nu ska jag spendera första natten i lägenheten. Dock är det långt ifrån klart.. har inga lampor heller typ så det är lite dystert :P

I tisdags va jag till Charlotta och hälsade på. Julia kom dit hon med. Trevligt värre. Fick 5(!!) kassar fulla med kläder av charlotta. En gåstol, lite skor, nå bröstinlägg och vagnen. Betala 500 för vagnen sen skulle hon inte ha nå mer. Underbara<3 Ska knäppa bilder sen så får ni se hur mycket det va. Inte äns född och har mer kläder än jag ;)

Drömde härromnatten en sak. Tycker det är så sjukt hur en dröm kan påverka hur man känner för något/någon..

I förrgår va jag på nån träff på arbetsförmedlingen. Visa sig att jag måste skaffa praktikplats nu..

Igår va jag till barnmorskan. Vägde, stick i fingret, kolla blodtrycket, mätte livmodern och lyssna på den lilles hjärta :) Gick upp som jag ska, hade bra blodvärden, bra blodtryck, livmodern va 24 cm och det va kanon och hjärtat slog så fort som det skulle så allt va bara bra :) fast börja med järntillskott skulle jag så man slapp bli så trött..

idag har jag med familjen och mormor och morfar varit ut och ätit. det va trevligt :)

Nu ska jag fixa iordning i sängen och kanske kolla på nån film eller nå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0